KAN ANVÄNDA WAX IGEN!! O NATTCUP INATT!! :D

Fan va mycket bättre man ser ut i vax asså! seriöst! Frisyren kan göra att hela ansiktet skiner upp, vårdad frill, gör att ansiktet ser vårdat ut! FAAAAN VA HIIIIIPER JAG BLEV NU! OCH IDAG SKA JAG SPELA NAAAATTCUUUP O JAG KOMMER VA FLIPPAD ! ;D, har fan slutspelsskägg o allt!

e supertaggad! :) första matchen 21.45 mot Lysekils FF (hemmalaget tror jag) och sen möter vi Trollhättans IF (som nog blir tuffaste matchen) kl 01.00... lång väntan. men hoppas det går bra. fått höra från 93erna som spelade cupen fredag-lördagnatt att tacklingar är i princip förbjudna, även axel mot axel. och får man 4 frisparka med sig/mot sig, så blir den 5e en straff, den 6e straff, 7 straff osv.. ni fattar.. helt sinnessjukt, det gör mig mer HIIPPPEEEER att bara fåååka ur o tackla ner nån o mman ligger under i sista matchen :D BAAAALL!!!!!!!!!!!!

missar dock crawford cup i torslanda på torsdag, men det är det värt eftersom jag är i helsingborg o har kul, fast lite synd är det allt :)

HIIIIIIIIIPRAAAAAAAAAA TAGGAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0