Helsingborg imon! Fyfan va kul det ska bli!

Äntligen, nu e det inte långt kvar, o jag får ta o packa allt jag ska ha med mig nu, annars hinner jag inte imon. o jag pallar inte göra det inatt, vill sova lite extra, blev inte så mkt denna helgen med nattcup o allt.

Jag kommer göra en videoblogg från helsingborg förhoppningsvis! :D för det blir säkert något oväntat spontanryck nån dag från min sida vill jag lova :) blri det alltid me grabbarna!

MEN NUUUUUU SÅ BLEV JAG HIIIIPEEEER PÅ ATT PAACKAAAA!!!!!!! :)))))))

Puuss! ni som har mitt nummer kan ju smsa om ni har comviq, jag har inga cash på mobilen, glömt ladda på :$$$$$'$$$ tiiiieeeeeeeep <3

// POLLY PARTY!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0