DET HÄR GÖR MIIIG SÅ JEFLA GLAAATH!

"fyfan vad jag gillar dig!
såg ett inlägg på dig på youtube, sen skulle jag leta upp din blogg som först var devote, sen glassigt men nu hittade jag dig äntligen på blogg.se! och du är heeel grym! säg till ifall du vill ha hjälp med din design ;D" - Från Katrine.

Kommentarer överflödiga! nä skämt åsido, men jag blir väldigt glad när jag får sånna kommentarer och jag vet aldrig när jag spelar in en videoblogg utan det är jävliiiiiiiiiiiiigt spoontaaaaaaaaaaaaant (afan att det äääR!!!), för jag vet inte ens själv vad jag kommer hitta på, liksom vartfan fick jag för mig att springa runt i kallingar för eller hattmaskerad? mysterium som inte ens jag vet, eller jo jag e la tiiiiiiiiiiieeepe lite HIIIIIIIIIPEEEER!!!!!

MEN NU SKA JAG HIIIPRA MIIIG TILL BUUSSEEEN!! PUSSHEJ!!

Kommentarer
Postat av: Katrine

det var ju bara sanning, är man grym så ska man få höra det ju! la till dig på bloggkoll direkt när jag hitttat din blogg haha :D

2009-10-20 @ 14:50:58
URL: http://ppedersen.blogg.se/
Postat av: Benjamin j

Ja gillar verkligen din stil.:) / benji sid2

2009-10-20 @ 17:46:00
Postat av: anton a

du är så himla skön lill-p diggar dig sten hårt bror

2009-10-23 @ 09:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0