Vaccinerat mig mot svininfluensan nu... börjat gå baklänges!

aginguiabngaFAFAN jgaaaag kahafn inteeetn kontieorjaodleerah mipajjina fipnginrarhog 
HAHAHAHAH!! 

Jag har börjat gå baklänges, fett soft, nu tror alla att jag kör moonwalk, asgrymt! jag e värsta poppis nu ;$


pfft, nä , inget har hänt ännu :) ska käka middag nu, undrar om jag börjar äta som en gris nu.. :O, fast det gör jag ju iofs ändå, hahaha, kan ju mina klasskamrater berätta om, hur jag håller gaffeln o kniven. 

vafan jag har ont i armen märkte jag hahahahaha, ballt!!! xD. helt mongo känns den haha, men oink oink, ni får ha det grymt <3

// *nöff* Polly *oink*

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah! vilken tur, trodde det bara va jag som fick konstiga effekter av sprutan. själv juckar jag mig framåt. inte lika poppis kan jag berätta :(

2009-11-16 @ 23:12:50
Postat av: Emilia

Hahah, serri, det är bara sjukt att folk skulle gå på det där ;)

var nån tjej som skulle ta sprutan som bara "neeeej jag vågar inte ta den, har ni inte hört talas om hon som började gå baklänges??!" haha xD

2009-11-19 @ 18:38:00
Postat av: amanda

hahaha så jävla fake det någonsin kan bli :p !

jag har tatt den mår prima asså :D!

2009-11-30 @ 17:07:56
URL: http://amandaelinlugn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0