Svar på tal, käre flernamnsanvändare

malin om Jag trodde många bögar hade smak för kläder?:
skaffa ett liv, fjortis BOY. Istället för att STALKER fjortis bloggarnas liv!!! L O S E R
hanna om Ska ni kolla film eller liknande? Då finns::
exakt va värden behöver e till fjortis BOY!!!!
IP: 83.248.147.84
malin om Jag trodde många bögar hade smak för kläder?:
skaffa ett liv, fjortis BOY. Istället för att STALKER fjortis bloggarnas liv!!! L O S E R

IP: 83.248.147.84
hanna om Ska ni kolla film eller liknande? Då finns::
exakt va värden behöver e till fjortis BOY!!!!
IP: 83.248.147.84


Ehmmm.... oops, schizofreni? 
Heter du både Malin OCH Hanna? :) Jag ser din IP kära du, och du är en o samma person, det ser man även på hur du skriver. och nej , jag är inte fjortis, bevis på det har du genom att jag är mer intelligent och snyggare än fjortisar, så där har du fel kära du.. en sak jag dock undrar, är om du lider av Schizofreni (att personen i fråga har två olika personligheter som den inte kan kontrollera)? Det vore kul att veta... ;) 

// Polly

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



haha tack :D Det var sött skrivet!

2009-11-18 @ 01:29:03
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: anonym ofc

Fjortis är också ett beteende, där du stämmer in på varenda punkt hjärtat ;)

2009-11-18 @ 23:42:18
Postat av: hej igen

DID är inte samma sak som schizofreni

2009-11-19 @ 15:20:16
Postat av: Anton

hahah jävla tönt :D Om hon nu säger att du är fjortis så hänger ju hon själv på en fjorstis blogg som en jävla stalker :P Hon äger sig själv i den meningen :D

2009-11-26 @ 23:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0