Sitter i skolan o gör ingenting, behöver inte. . .

Eftersom jag redan haft Engelska A (går ju om ettan o har redan gjort kursen) så behöver jag inte göra ett smack, kan blogga, va inne på facebook eller bara vara allmänt seg o sova om jag vill 45 minuter till tills lektionen är slut ;) , sen är det spanska steg 2 som gäller för min del med en spansklärare som inte kan svenska eller engelska och som inte har en hand på höger arm. Hon har en stump, det va nån olycka hon va me om när hon va yngre typ. Läskigt.

Carro sitter här breve mig o tycker att hon har asgo rumpa , den e ju iofs go men ah , haha :) elvira bara håller med, dom e nog lite kåta på varandra, busigt! Annars så sitter alla o jobbar med engelska eftersom dom har prov imon i ämnet och är hyffsat seriösa. bra det, härlig moral i klassen tycker jag :) bästa klassen no doubt!

Jag skriver ett inlägg senare om jag hinner när jag kommit hem, slutar halv 5 o har träning kl 6, så får se om jag hinner , annars så skriver jag ett efter träningen :) Tills dess så får ni ha det jättebra!

PUSSHEJ!
// Polly

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja vet, feting go rumpa! annars hade du inte gått runt o tagit på den hela tiden väl ;O<3

2009-11-12 @ 17:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0