Sitter i skolan nu. . . ska jobba med ideologi-arbetet

Nu sitter jag här och gör inte nånting i princip, men ska ta o jobba med ideologi-arbetet nu så jag får det gjort :) Har gjort klart första frågan, blev 2 sidor handskrivet o jag skriver fruktansvärt fult så hahha, ahh, ingen kan läsa det :( alla säger att jag har asful o svårläslig handstil... :( haha fan.. gotta cut myself!

Men annars så ee det bra :) lugnt i klassen, ingen e galen eftersom alla har prov i engelska i veckan förutom jag för jag har redan gått ett år på gymnasiet o redan läst engelska A ;) mohaha. sköööööönt!

Slutar runt kl 3 idag, sen ska jag träffa en kompis så ska vi gå på stan o ta en fika tror jag, trevligt trevligt!

Annars så händer inget idag, kommer hem ikv o får ta o träffa nån, ta ett break från plugget eller så kanske jag blir tvungen till att plugga lite, det är ett stort arbete vi håller på med. Som sagt, vill ha minst VG i betyg :)

Ha det bra, puss!

// Polly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0