Sammanfattning av dagen + Nu blir det plugg! :)

Sammanfattning av dagen:

Så imorse, lite innan ett, åkte jag till skolan tillsammans med min granne michaela, konstigt nog har jag aldrig känt henne innan, även om vi gick i samma skola i 9 år, förskolan till 9an, rätt sjukt faktiskt eftersom vi i princip är grannar, bor bara 2 gator från varann(!).. men sen så va jag i skolan o fick ner lite på ideologi-arbetet, inte alls mycket tyvärr, skrev ett inlägg på bloggen också, och sedan bar det av hemåt..

Hemma fick jag käkat lite nudlar o satt bara vid datan o gjorde inte nånting, sen när det va middag, så fick pappa flipp på mig för att jag inte tog ur diskmaskinen så vi bråkade och skrek lite på varann o jag svor lite fult på polska (jag pratar flytande polska, ja), men det hör till bråk att man blir lite förbannade på varandra, behövs i vardagen så man får ut sina känslor, jag bryr mig inte men det gör nog min farsa tyvärr, lite känsligare än mig antar jag ;P, så han e la lite sur o ledsen på mig nu men det e la skitsamma änna.. han e så jävla inkiett (angelägen) om vissa saker, som till exempel att jag ska ta ut diskmaskinen o inte svära.
så jag blev förbannad och försvann ut till stan och träffade en kompis i en timma ungefär, sen stack jag hem igen när jag lugnat ner mig o min kompis åkt hem. I stan käkade jag förövrigt på Subway eftersom jag va sjukt hungrig för jag fick inget käk hemma.. När jag väl kommit hem, så tog jag ur diskmaskinen som jag skulle, brukar ha den rutinen att alltid göra det efter maten när jag e på bra humör, men det fattar inte mina föräldrar, de blir bara sura när de ser att den inte e urplockad när dom kmr hem från jobbet.. palla att dom e sånna jävla surkärringar båda två men aja, nog om det.
så nu sitter jag här, käkar äpple och ska precis i detta nu avsluta detta inlägget och hämta min saker så jag kan plugga på ideologi-arbetet :)

Jag har bara blivit liiiite pluggis (a)
Det e ju bara kul att kunna mer än andra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0