Precis vart o tränat o haft möte med laget

Tjena mellan bena, hoppas era händer är rena!
Har precis kommit hem från fotbollsträningen, känner mig go i kroppen, skön liksom lite så. Haft möte appropå våran resa med fotbollslaget. Ser ut att bli en resa till Spanien, Barcelona och en kom som heter Copa Cataluña, som jag tror ligger vid Lloret de Mar. Mitt förra lag Lerum va där på sommaren innan jag hade börjat o dom va väldigt nöjda med resan så hoppas vi också kan få en härlig resa i juli månad :) eller om det kanske är juni den spelas i, har ingen aning. hoppas juni, för Gothia Cup är ju i Juli, och jag vill ju åka till Ayia Napa första veckan i augusti nämligen, men vet ej om jag kommer att ha pengar till det. Någon som ska med i så fall eller? ;) haha!
Annars så har jag fått massa sjuka frågor på frågestunden hittills, den håller på fram till att jag gjort svaren :) så antagligen tills imon, idag hinner jag inte. måste sticka till Willys och prata med dom appropå inventering (räkna varor) så att vi kan tjäna pengar till laget så att alla spelare kan få åka gratis för lagkassan. Ska bara få tag på Oskar, han e seg. Är nämligen med i "Spelarrådet" som representerar vårt lag (J-truppen).
Men annars så händer inget idag, får hoppas jag blir på hetshumör senare ikväll, e änna lite sugen på att dissa någon :) Tills dess får ni ha det gött, hinner inte blogga förrän ikväll!
// Polly
Lloret de Mar
Gothia Cup 2010, Göteborg <3


Ayia Napa(?) supa hela dagarna! :D, dock osäkert om jag åker.


Kommentarer
Postat av: felicia lindberg :)

jaau, gothia 2010! (y)

2009-11-15 @ 21:53:57
URL: http://blondicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0