Plugga är inte jobbigt, man bli bara trött i armen. . .

Nu har jag pluggat klart, och det är faktiskt inte jobbigt har jag märkt att plugga, man blir bara trött i armen, så på så sätt är det jobbigt, men har man intresset för något ämne, som i mitt fall, så är jag intresserad av politik och individens frihet så jag blir inte trött i huvet, blir bara trött i armen av att skriva :P. tror jag trycker för hårt med pennan. haha. 

Första sidan på ideologiarbetet.
Är min handstil så förfärlig som folk påstår när dom läser den? ;O
-------------------------------HEEEEEEEETS!!!-----------------------------
Lite intressant fakta: Robin of sweden (en annan gayboy) tycker att gaybloggarn är ful och han har vart tillsammans med krillebooi
Kissie och gaybloggarn va vänner, bråkade, blev bästa vänner och bråkade igen. Nu bråkar Paow och gaybloggarn, dom som va Best Friends Forever i somras.. aj aj, jag tror amir luktar illa, det e därför. fast paow och kissie är iofs en skräck att se utan smink, ni vet ju själva kära läsare (kolla bilder på tidigare inlägg). 

sen har jag även hört att krillebooi slutade blogga ett tag o att han skulle sluta upp med fjortisfasonerna.. men det höll inte alls länge... som jag ser det så var det bara ett sätt för att liva upp hans döda namn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0