Över 300 besökare, 2 dagar i rad nu! Fantastiskt!

Fan va bra det känns :) så jag bjuder på ett par söta bilder <3

Här är den blåa adidaströjan jag snacka om,
som amir (gaybloggarn) ständigt använder
+ sina totalt u-ringade löktröjor undertill, fett äckligt! 
P.S: vad e det för jävla frilla och blick han har? "psychogay"? 


Här är en jättesöt bild på paow,
när hon e osminkad o har precis lyckats få nån att köpa ut cigg :) 
Lust att vakna upp breve henne en morgon..? Jag har ingen iaf.



Nu ska jag plugga vidare på ideologi arbetet gott folk :) 
Har bowlat förövrigt i skolan idag, slutade på andra plats på andra rundan till slut! Jag e bäst... på allt.

// Polly

Kommentarer
Postat av: barro

hon har ju smink där lilla du !

2009-11-17 @ 18:21:24
Postat av: Skräpmaja

Jag skiter i hur hon ser ut där den kroppen skulle jag ta utan besvär !!!

2009-11-19 @ 15:30:14
Postat av: PK

Haha. Amir ser ju inte bra ut någonstans.. Så sjukt jävla ful!

Och paow skiljer sig ingenting från alla andra infamous fjortisbloggare.. Lika vidrig :)

2009-11-24 @ 15:43:38
Postat av: Dantish

HATA 08 Sieg heil

2009-11-26 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0