Ok, nu e jag på ett jävla humör!

Blir så jävla förbannad när jag ser sånna jävla små snorungar på bdb, speciellt killar, som skriver som fjortisar, har hjärtan på näsan, toffsar på benen o ett jävligt feminint ansikte. Shit, fan va äckliga dom är, jag hatar dom, vill bara ta dom i tasken o hänga dom över en bro, sen ta en fet jävla machete o slå av ballen så dom ramlar ner för bron. JAG MENAR VA I HELVETE, seriöst, det är fan läskigt så mkt homosexuella det kommer finnas i denna världen senare, jag har emot homosexuella, ja, för dom e så sliskiga (jo jag har vart me om att ett par homosexuella killar har stött på mig, bläääää)! och det skrämmer mig. ATt de jagar tjejer, de här små partillejohnny's, är bara en täckmantel för vad dom egentligen vill göra, suga lite kuk, precis som deras stil gör, den suger kuk, den e så jävla ful att man vill bränna alla deras kläder o be dom gå nakna istället me ett löv framför lilla pillesnorren. usch fyfan och blä och jag vet inte vad mer.

FATTAR DOM INTE SJÄLVA?! Det är fult, äckligt och gör bara människor runt om kring irriterade. Det är som emo's nu, PJ's e lika hatade som emo's, det är ett faktum, det va inte så i början, för det va inte så överdrivet, då kanske folk hade 3-4 toffsar max, nu e det liksom 10-20 st dom använder. jag menar vafan!? och en sak till, varför använder dom även SVARTA ELLER GRÅA STRUMPOR?! hur smaklöst blir det inte då?!?!?!!? KORTA VITA ANKELSTRUMPOR kan dom ju åtminstone ha så det blir lite stil på det hela, fan ser ju inte klokt ut på vissa med svarta strumpor som är istoppade i byxorna OCH MULTUM MED TOFFSAR PÅ BENEN, och en fucking bandana på låret. HELVETE! JAG BLIR FÖRBANNAD! Och så har techno som egentligen är bra, blivit relaterat till PJ's, JAG MENAR VADFAN?! techno är relaterat med droger och partyn för 18+, hur många 18+ är PJ's?! max typ 500 i hela sverige?! vilket är 500 st för mycket! Men visst det e bra att det finns olika stilar o folk kan klä sig i olika saker, men för fan, måste ju förstå att det är fult fult fult! Om detta finns kvar när jag skaffar barn, o mina barn kommer klä sig så, abow waah shiiit omg, jag hade ju gått o köpt finaste, dyraste kläderna direkt till dom, bara dom inte gått i toffsar o smink. blä blä blä!
Kan någon göra något åt smaklösa PJ's??? Finns sånna som vet hur man ska använda stilen, finns även sånna som inte har en aning om hur det ska gå till.. Kan någon hjälpa dom offrena? :)
// Polly
Ser det här klokt ut eller?!

Kommentarer
Postat av: erika

så rätt!

2009-11-14 @ 16:00:38
Postat av: emelie

så himla rätt asså! hata pj´s!!!!

2009-11-14 @ 16:35:00
Postat av: eaa'b

riiiktigt smart (yy.

orka att typ 10åringar e värsta wb pj's nu liksom, NT SNYGGT ALLS!

2009-11-14 @ 17:35:31
URL: http://evabergsten.blogg.se/
Postat av: julia

håller me dig till hundra! <3

2009-11-14 @ 20:49:08
URL: http://jelise.blogg.se/
Postat av: anonym

GAY GAY GAY !

2009-11-15 @ 01:17:55
Postat av: Pierrenilla@bdb

Helt rätt med din video!

skit bra blogg har du med.

2009-11-15 @ 11:50:25
Postat av: J

FÖr jävla rätt ;) , fortsätt såhäär nu, och ge oss massa viseoinlägg ffs. Sjukt roligt.

Måste säga att du har skööön röst.

Pussis

2009-11-15 @ 19:27:09
Postat av: E

HOMOFOB :D :D

2009-11-15 @ 19:32:32
URL: http://elsaalovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

och du tycker ju verkligen att det är snyggt ocksåå

2009-11-15 @ 20:57:44
Postat av: Anonym

och du tycker ju verkligen att det är snyggt ocksåå

2009-11-15 @ 20:58:02
Postat av: Lisa

haha skön du är!

2009-11-15 @ 21:06:40
URL: http://honlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0