Nudlar & köttbullar med ketchup o bearneisås + ett glas mjölk :)

Jag är så himla duktig, jag e bäst på att laga mat, no doubt! :)
vem kan slå mig? nä menallvar, jag kan tillaga allt i princip tror jag?

Entrecôte med pommes + vitlökssmör , kan jag också tillaga och en massa andra godsaker, det ni! Nån som bjuder hem mig för att laga middag och ge en härlig kväll? ;) 2 kr kvällen! OBS!!! REA! annars kostar det 3 kr!

Annars så har jag vart i skolan idag, fått en uppgift inlämnad i svenska och nu vore det nog bäst om jag plugga nån timma på ideologiarbetet, satsar på minst VG i alla ämnen som jag nämnt tidigare. Så då måste man ta tag i det lite.
Glöm inte att följa med mig med Bloglovin' (Länk finns i förra inlägget) :)
// Polly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0