Nu sitter jag här o sjunger :)

Finns inte så jättemycket att göra, så jag övar rösten genom att ta väldigt låga o ljusa toner för får man dom att sitta så kan det låta riktigt snyggt :) har äntligen hittat min egen röst, och det känns så jäkla skönt, har låtit ganska dåligt innan, tycker jag, har inte andra tyckt o bett mig söka till idol så om IDOL 2010 kommer att köra så söker jag. Ska öva varje dag , annars kommer det aldrig gå.

Men nu ska jag försöka skriva ner lite på ideologi-arbetet :) måste jobba på det typ 30 min varje dag, då kommer det bli skit bra. ska va inne om två veckor så det e gott om tid. Ta gärna en titt in på min bdb om ni vill: PollyParty :)<3

Nedladdningslänk, smakprov på hur jag låter: http://www.speedyshare.com/299185345.html
// Polly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0