Nu blir det plugg!

Jaa, ni kan la läsa? Som sagt. plugg... inte kul, men måste göras om man inte vill ha ig utan VG minst som jag satsar på :) ska plugga samhäll och spanska senare ikväll när jag går o lägger mig. seegt. 

måste kolla paradise hotel också ;) ett måste ju! missat det hittills ;( följer ju det annars.. följde danska bland annat.

men nu blir det plugg så att jag är en smart bloggare jämfört med alla andra som typ e fetingkorkade :) typ kenza som e den enda normala bloggarn + att hon e snygg :) naajZ 2 thumbZ up for her! Foki är ju till o med lite konstig.. gillar inte hennes stil o hon låter som en ihopklämt marsvin när hon snackar o skrattar, haha.
// Polly

Kommentarer
Postat av: ιиєsιтα ♥

Hej grabben. Jag vill bara säga till dig tack för att du besökte min blogg. Men du behövde inte skriva en negativ sak det är bara omoget att en kille skriver så. Och jag vill också säga att din blogg är ganska intressant! Om du ska vara så där är min blogg inget för dig!



Herrå! ;)

2009-11-16 @ 21:57:42
URL: http://segerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0