Någon som kan uppmuntra mig lite?

Jag har så fruktansvärt tråkigt nu att jag bara vill dö!.... eller inte, men typ ;o. riktigt förbaskat tråkigt. och vet ni vad det värsta är? jag e vacbannad från CS för att nån idiot anmälde mig o sa att jag fuska -.-, fan va idiotiska dom e på VAC! GAAAAAAAAAAAAH..... , men nog om det, o jag har bara DEMOT till Football Manager 2010, får man inte spel eller? jag har inget XBOX 360 heller, för det sålde jag när jag skulle ha fickpengar till min språkresa till Malta sommaren 2008... -.- GAAAAAAAAH, jag får spader och jag blir helt negativt hiiiiiipeeeeeeer !!!!!!!!!!!! ILLA!!!!

Nu ska jag dock ta o försöka hitta på nånting. hjälp mig hitta på något???

Nån som vill ringa mig? :) Ingen fnittrande liten äcklig fjortis som e typ 12 år gammal nu bara tack <3

// Polly

Kommentarer
Postat av: Mist

Haha, sånt är för jävla störigt.. det med CS alltså.. har varit med om det själv :P.

2009-11-06 @ 15:58:23
Postat av: Cornelia

åh, cs som är så förbannat kul (:

kisses.

2009-11-06 @ 17:08:57
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/
Postat av: Cindy aka zENT

cs var bara kul när man precis började och något år frammåt. sen när man blev en av dem främsta knivspelarna så var det inte alls lika kul längre, dels för att antagligen blev man kickad 492942949234+1 ggr ifrån servern sen bannad eller så leavade alla för att man ägde skiten ur dem.

2009-11-06 @ 20:49:40
URL: http://decembermirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0