Kallad till Värnplikt 2010

Oj , haha :D Känns sjukt , jag ska kanske bli en av dom modiga som försvarar Sverige. Känner mig fett stolt faktiskt! 

Känns pirrigt o nervöst, vet ju inte hur det blir... det kanske blir som på bilden nedan? hmm,, ja antagligen nån morron eller ett par sådana... ;O

Hmmm... fyfan o vakna upp till nån skrikandes i en megafon ^^
Fast ändå... det kommer bli fett coolt, jag vill bli Spanare eller scout kanske det heter? jag vet inte. Men något sådant, älskar att smyga, snoka o gömma mig så Spanare hade passat mig :)

Och jag har även sagt "ja" till att jag har tankar på att gå ut i krig när jag e färdigutbildad. Jag står upp för landet jag växt upp i, är inte som alla andra och tänker "äsch jag låter nån annan göra det åt mig", det är inte sån jag är. vill man få något gjort så gör man det själv.  

Ska ni göra lumpen? ;)

// Polly
Så sjuuukt coolt! vem har inte drömt om att få va soldat?

Kommentarer
Postat av: Partille

NAAAJS

2009-11-20 @ 13:23:21
Postat av: pG

Gör redan lumpen, 6 månader kvar av 11. Det har sina bra och dåliga stunder men hel heten är helt okej :) fan jävligt bra erfarenhet och man klara mer än vad man tror. Gör tjänsten som militärpolis, hade gärna velat bli spanare det är awesome :D säger bara gl hf och hoppas du tar chansen!

2009-11-29 @ 13:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0