Har en riktigt jävla dålig dag. . . vill bara dra nånstans!

Det här är en riktigt jävla pissdag vill jag lova, har försökt hålla humöret uppe i skolan, men sista lektionen palla jag tamejfan inte mer nästan. OCH SÅ SKA DET REGNA OCKSÅ! så att man blir pissblöt och täckningen på mobilen suger kuk, jag blir så jävla irriterad på sverige och vädret. vill till nåt varmt ställe, vill fan inte va kvar här i ett grått jävla rövhål, för det är vad sverige är på vintern! inget händer ju förfan.. -.-
nu orkar jag inte blogga mer just nu, o troligen inte idag mer heller... god eftermiddag, go kväll o gonatt ifall jag inte kommer tillbaks.

// Polly

Kommentarer
Postat av: Liza

Fan vad jag håller med dig. Sverige suger röv vid denna årstidern!

2009-11-19 @ 11:13:49
Postat av: Amanda

Haha diggar din blogg grymt mycket! :D

2011-07-02 @ 00:40:05
URL: http://smur.myshowroom.se
Postat av: Amanda

Haha diggar din blogg grymt mke! :D

2011-07-02 @ 00:41:53
URL: http://smur.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0