BLOGGREKORD! Så jag bjuder på en grym bild!

Här har ni ett par förjävla goa bilder på Kissie att skratta åt, kära läsare! :) , läsarantalet tickar bara uppåt för varje minut och stod senast jag kollade på 242 besökare, jämfört med senaste rekordet på 218 läsare, grymt!

Är du trött Kissie lilla? :) Awww, gumman! HAHAHA, schkääbbiith!

-------------
Ajfaan Kissie då! din photoshopskills är ju fan 
för jävla bra, jag tror fan du gör det med paint! 
Eller har du bara så efterblivna ben? Sexiiithing!


Vet du vad Kissie lilla? :D, jag skulle tamejfan inte ens ge dig till hajarna, dom skulle ju bli förgiftade, så som hela havet med din fulhet... stackars din "pojkvän" som får vakna upp brevid en annan tjej varje morgon.. stackars honom, lider så in i helvete tillsammans med honom, han kan inte ha det lätt, han borde ju få en chock eller kanske flera chocker på samma gång, varje gång han vaknar liksom: "SHIT VEM E DETTA?! Det va inte hon som jag gick till sängs med, vänta, det här ser ju fan ut som en flådd jävla råtta, jag väntar ett tag så kanske den andra tjejen kommer tillbaks!"
Stackars kille, jag har medlidande... konstigt nog, du lär ju inte va söt heller. puss ;* 

// Polly

Kommentarer
Postat av: yuck

usch redigerade ben, det är till och med überfult med så smala lår och allt!

2009-11-15 @ 23:07:29
Postat av: erika sadowska

som sagt dåliga photoshopskills!

äcklig är hon

2009-11-15 @ 23:24:45
URL: http://www.sadowska.devote.se/
Postat av: malii

sv: tack :)!

2009-11-16 @ 00:09:25
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/
Postat av: emelie

hon ser inte klok ut utan smink :O

2009-11-16 @ 07:08:07
URL: http://gliitter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0