BLOGGREKORD! + Godnatt! Börjar 08:00 imon. . .

Bloggrekord återigen! FANTASTISKT att folk börjar besöka min blogg mer och mer! Sen jag startade bloggen har det stigit med nästan 100 läsare sen första dagen då jag hade typ 40-50 st! Och jag började ju med bloggen för inte så jättelänge sedan. Sedan igår har läsarantalet stigit med 21 läsare, så jag e väldigt nöjd att det bloggen har hamnat på 21 st fler datorer runt om i Sverige, och kanske utlandet? Vem vet, nån kanske råkat klicka sig in? Men iaf, hur kul som helst att folk börjar titta in mer o mer :) Och hallå, vänta lite(!), dygnet är inte slut än, klockan är bara 22:52 på min klocka och det e redan bloggrekord! Hoppas det når upp till 150 läsare åtminstone, vore sjukt nice!

Meeeen... Nu börjar jag bli trött, pluggat på ideologi-arbetet i en timma, fick ner lite för lite, så imon blir det till o plugga igen. får ta mig ett break på onsdag o hitta på nåt, träffa nån eller liknande. 

Dags för mig att ta tag i skolan på allvar, vem vill ha ett IG på sitt betygspapper? Inte jag, hade det i 8an, usch, aldrig igen. Bara jobbigt. Inte hiiiipeer då inte, nej nej ;O.. Har fått VG i alla inlämningsuppgifter och prov hittills i skolan. Går om ettan eftersom jag inte hamnade rätt alls från början. Så bytte hit o dit innan jag tillslut hamna rätt på turismgymnasiet :)

Hoppas ni lyssnat på när jag sjöng, o hoppas att tyckte det va bra, släng gärna en kommentar i inlägget där nerladdningslänken ligger :) 

PUSS O GODNATT!

// Polly

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör dina rubriker i en lite starkare färg, får texten under att se mer intressant ut och inte bara en massa rosa text :))

2009-11-10 @ 00:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0