Besöksrekord på denna bloggen!

83 personer va inne igår o kikade in på min blogg!

Gör reklam för min blogg, och jag behöver en ny design! HJÄLP MIG NÅGON?! Blogg.se är verkligen ÖVERKRÅNGLIGT! så kan någon hjälpa mig???? :))) Vore jäättejättetrevligt o snällt o gulligt o den som gör det får en puss, om den personen i fråga är snäll o söt! :))

men annars nu så försöker jag få igång mig själv så att jag uppdaterar minst 2 ggr mo dagen på bloggen, men då måste ni ju följa den såklart ;)), jag håller på o bli frisk, så på måndag e jag tillbaks i skolan! :D Lugnt, jag har inte fått några grisöron för ajg har inte haft svininfluensan ;))). haha!

men hur som helst så spelar ju AJKUKENS SOLNATATTARE GNAGARHORFITTCEPERÅTTORNA mot IFK GÖTEBORG ÄNGLARNA BÄSTA LAGET NÅGONSIN I SVENSK FOTBOLLSHISTORIA på Råsunda (kloaken) idag klockan 4! om lite mer än 2 timmar är det avspark :D Den går på tv4 kl 16.00, JAG E SÅ BÄNKAD FRAMFÖR TV:n OHJA!!! NU JÄVLAR TAR VI REVANSCH!!

ursäkta mitt damp men finns inget större hat än det hat man känner mot aik och deras äckelmutumba och djordjic, fyfan!! :@, hatar de äckliga råttorna (det värsta är dom båda ser ut som råttor). och för att inte snacka om öhrlund, fetaste råttan i världen!! stora öhron, tänder och ett jävla face som e ett fucking assface!

Så IDAG SÅ TAR VI CUPGULD eftersom domaren inte såg handsen på Ullevi när aik snodde sm-guldet -.-!! ÅÅH, FÖRBANNAT! JAG HATAR AIK MER ÄN VAD JAG HATAR NÄR MAN TAPPAR EN 100 LAPP NÅNSTANS! :)))

Så ja, nu fick jag skriva av mig o tagga lite inför matchen! :) pusshej, och nej jag är absolut inte huligan!

Årskort till blåvittklacken nästa säsong :) Någon annan som ska köpa det?

// Polly

Kommentarer
Postat av: izabel - Göteborgs egna barbie

sv: tack :) haha är inte så duktig på design men aa :$

2009-11-07 @ 14:44:19
URL: http://izabellundkvists.blogg.se/
Postat av: L I S A

svar: tackar så mycket :D haha, du kan få en kram..

2009-11-07 @ 16:06:20
URL: http://lisaarmandt.blogg.se/
Postat av: Anonym

IFK GÖTEBORG! (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

2009-11-07 @ 17:51:06
Postat av: Rebecka G

Jag har fler besökare dagligen ;P

2009-11-08 @ 16:42:41
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0