BESÖKSREKORD IGEN! Nått över 200 besökare! HÄRLIGT!

Sjukt så bra det går! :D, tack alla som kikar in och det glädjer mig att över 50 kollar ens på min blogg, men jag strävar efter högre siffror, så gör reklam för min blogg och SNART, antagligen i veckan kommer jag att göra ett videoinlägg och jag lovar att börja PROVOCERA men jag kommer även lägga in mina galna videoinlägg ;), så ni kommer inte undan min hyperaktivitet o spontana ryck! Men dom gillar ni väl? eller? 

Uppd 1: Klockan är 23:23, och siffran står på 198 st!! 2 st till och jag når 200-gränsen! FANTASTISKT!
Uppd 2: Klockan är 23:28, OCH DÄR GICK JAG ÖVER 200 st! Står just nu på 204 st för att va exakt!

Kommentera gärna, vad ni vill se att jag gör, testa nån äcklig mat? :) Eller något annat.. nästan allt, förutom något som e förjävla vidrigt bara . haha!

Men jag e så glad att jag lägger upp denna låten som är hur bra som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0