"anonyma", ni är aldrig anonyma! Fatta!

Jag kan ta reda på vart ni bor på en sekund. Kan även ta reda på eran adress om jag anstränger mig lite till. Så även om ni kommenterar saker som är hatiska o försöker va anonyma så kan jag på sekunden ta reda på i vilken ort ni bor i :)

Postat av: anonym ofc

"Fjortis är också ett beteende, där du stämmer in på varenda punkt hjärtat ;)"

Personen som skrivit detta bor i Partille, är det jag vet än så länge :) Men kan ta reda på vilken gatuadress personen har också om jag anstränger mig lite, men det orkar jag inte just nu. det är inget hot, kommer det upp hot så är personen inte anonym :) haha. rätt kul faktiskt. 

FATTA! NI ÄR ALDRIG ANONYMA NÄR NI KOMMENTERAR EN BLOGG! :))))

// Polly

Kommentarer
Postat av: hej

att lägga ut någons identitet på internet om de är anonyma är ett brott om det var det du tänkt göra :(

2009-11-19 @ 15:17:29
Postat av: Anonym

vad ska du göra sen då?

2009-11-19 @ 16:11:42
Postat av: Anonym

vad ska du göra sen då?

2009-11-19 @ 16:16:09
Postat av: ronjaaaaa

Det är bra JAN stå på dejj ! :D

2009-11-19 @ 21:56:28
URL: http://quinzeronjaw.blogg.se/
Postat av: Niklasduvet @ BDB

lol

2009-11-19 @ 23:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0