Ajaj.. gick ner till 60 läsare nu -.-

Det va inte bra! sluta inte läsa :/, fan va tråkigt ... ska bli bättre :) lovar!

men nu sitter jag här o e full, precis kommit hem, vart på fest hos en kompis, va väl en 30-40 pers där säkert :) skitschysst va det iaf tycker jag allt, inte haft en sekund tråkigt :) chidde din jävla noob som spyr i jacuzzin, jävla nylle AHAHAHAHAHHAHAH BAALLLT!!!!:D, gick hemifrån utan sprit, kommer hem full , hur fan går det till.. joo såhär: man får ett par öl på festen sen helt random får man en ouzo flaska att dricka hur mkt man vill ur.. jaha, då gjorde jag det och kan fortfarande inte bli nykter o det va en timme sen ungefär!!! så jävla förbannat!!!!!!!!!!!!!!!!, vill sova men kan inte sova eftersom allt bara snurrar om jag lägger mig ner.. har redan provat så jag vet ... -.- palla!

Har ni haft kul i helgen då? festat mycket, kanske lite? bara haft allmänt jävla trevligt? :D
KOMMENTERA INLÄGGET ISÅFALL! :)

// Polly

Kommentarer
Postat av: elle

Det är ingen som skriver/säger noob längre :D men we..

Haha dina klipp du lagt ut på youtube.se e bara så knäppa (ville bara skriva det)

Ha det nice kramar

ellysw.

2009-11-08 @ 14:03:28
URL: http://ellysw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0