agneshenrietta.blogg.se gästbloggar!

Hejsan Hejsan Hejsan!
Jag gästbloggar för första gången i mitt liv! Wiihoo. Näeh men jag tänkte faktiskt bara berätta för er att jag har en sjukt nice blogg om jag får säga det själv, jag lägger in lite oseriösa videoinlägg, vanliga videoinlägg, massvis med musik och en hel del åsikter och berättar lite om hur mitt liv är och vad jag sysslar med på dagarna
Jag heter Henrietta Hertzman och går första året på John bauergymnasiet i Ängelholm. På helgerna är det för det mesta fester och annat mys som gäller. Jag berättar om festerna och lägger in kul bilder.
Man skulle kunna säga att jag är en helt normal tjej på 16 jävla år. Detta kanske inte låter så lockande för er som läser Jans blogg men jag tycker ni ska ge mig en chans ändå.  Jag är ingen stor bloggare men uppdaterar min blogg väldigt ofta. Besökarna bara växer,
startade min blogg för ungefär 4 veckor sedan och har som mest 321 besökare per dag. Hoppas i alla fall att ni börjar läsa min blogg. Ni kommer inte ångra er. Sedan skulle jag bara vilja säga ett par ord om Killen som äger denna blogg.
startade min blogg för ungefär 4 veckor sedan och har som mest 321 besökare per dag. Hoppas i alla fall att ni börjar läsa min blogg. Ni kommer inte ångra er. Sedan skulle jag bara vilja säga ett par ord om Killen som äger denna blogg.
oj, de ble fel
Han verkar ha sjukt nice stil. Bloggar coola inlägg och är väldigt snäll av sig. Han ger mig väldigt många komplimange r i alla fall på bilddagboken. Så ni som läser hans blogg. SLUTA INTE! Det ska i alla fall inte jag göra. För om han fortsätter så här. Jadu, då kommer det gå bra för honom. Pusspuss/ agneshenrietta.blogg.se
Hejsan Hejsan Hejsan!
Jag gästbloggar för första gången i mitt liv! Wiihoo. Näeh men jag tänkte faktiskt bara berätta för er att jag har en sjukt nice blogg om jag får säga det själv, jag lägger in lite oseriösa videoinlägg, vanliga videoinlägg, massvis med musik och en hel del åsikter och berättar lite om hur mitt liv är och vad jag sysslar med på dagarna.
Jag heter Henrietta Hertzman och går första året på John bauergymnasiet i Ängelholm. På helgerna är det för det mesta fester och annat mys som gäller. Jag berättar om festerna och lägger in kul bilder.
Man skulle kunna säga att jag är en helt normal tjej på 16 jävla år. Detta kanske inte låter så lockande för er som läser Jans blogg men jag tycker ni ska ge mig en chans ändå.  Jag är ingen stor bloggare men uppdaterar min blogg väldigt ofta. Besökarna bara växer, startade min blogg för ungefär 4 veckor sedan och har som mest 321 besökare per dag. Hoppas i alla fall att ni börjar läsa min blogg. Ni kommer inte ångra er.
Sedan skulle jag bara vilja säga ett par ord om Killen som äger denna blogg. Han verkar ha sjukt nice stil. Bloggar coola inlägg och är väldigt snäll av sig. Han ger mig väldigt många komplimanger i alla fall på bilddagboken. Så ni som läser hans blogg. SLUTA INTE! Det ska i alla fall inte jag göra. För om han fortsätter så här. Jadu, då kommer det gå bra för honom.
Pusspuss/ agneshenrietta.blogg.se
Agnes är galet söt, haha o jag älskar denna bilden! // Polly
Fråga inte varför texten ovan blir utan styckeindelning. blogg.se är helt fullständigt efterblivet ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0