217 st besökare igår, och nu bär det snart av till skolan

Helt sinnessjukt härligt! Sedan 4 dagar tillbaka har allt bara gått uppåt, ska försöka med ett videoinlägg i veckan som sagt, håll ut! :) 

Sitter o lyssnar på musik här, Lifehouse faktiskt :) Märkt att dom e hur bra som helst, o deras låt har jag lätt att sjunga till + att de gjort massa bra låtar. Vad gillar ni läsare för musik? (skriv kommentar!) :) Jag lyssnar iofs på allt men brukar fastna för olika genrer ibland, men nu lyssnar jag mest på lugn musik, och när jag e taggad så blir det härlig partymusik, electro/house osv vilket också är riktigt nice. 

// Polly
Innan jag sticker nu, så bjuder jag på en bild, kommentera gärna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

videoinlägg nu! :)

2009-11-11 @ 11:22:04
Postat av: Anonym

söt :)

2009-11-12 @ 12:51:00
Postat av: jonnnii

snyggare kille på bilden ;**

2009-11-13 @ 12:05:55
URL: http://aboujonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0